Ook ik ben geen grote review schrijver maar dit keer neem ik de moeite om er 1 te schrijven.
Telefonisch besproken dat ik een bad wilde wat vanzelf vol kon lopen zonder kraan. Het zou allemaal geregeld worden hoefde alleen maar even een linkje aan te klikken en even te laten zien welke extra functies ik nodig zou hebben.
Deze netjes opgestuurd en het bad binnen gekregen. Puntje bij paaltje lijkt er geen toevoer van het water op het bad te zitten. Wij gebeld met Laslo en opeens kon die zich niks meer herinneren van ons gesprek een week ervoor. Wij werden dus opgescheept met extra kosten van 185 euro terwijl we een prijs hadden afgesproken die al was betaald.
Ik had zogenaamd een leuke korting gekregen maar puntje bij paaltje alles betaald maar nooit gekregen wat was afgesproken nu snap ik wel dat het leek alsof die een leuke prijs had gemaakt.
Kontact gehad met het hoofdgebouw en Jasper gaf aan dat ze heel veel problemen hebben met de lokatie Nieuwegein maar of ik hier aub mijn mond over wilde houden.
Hij zou maandag 12 oktober kosteloos het andere onderdeel opsturen. Donderdag nog niks... Wij weer bellen, maar Jasper was even bezig hij zou ons voor 1700 terug bellen. 16:55 nog steeds geen Jasper dus wij weer bellen. Jasper aan de lijn, en die gaf aan dat die het zou besprken met Nieuwegein maar dat die niks had beloofd om het op te lossen??? Ik viel van mijn stoel! Heb om een retourformulier gevraagd om het bad weer te laten ophalen. Moet ik kosten betalen van 40 euro!!!! Het moet niet gekker worden!!
Nooit meer zal ik hier wat bestellen en raad het iedereen af, inplaats van een warm bad een koude douche gekregen wat een oplichters!
Sterke punten
liegen en bedriegen
Zwakke punten
eerlijk zijn en afspraken na komen
Bezoek Sanitairkamer Reviews over Sanitairkamer