Een verademing dit bedrijf na een vreselijke ervaring elders. Ze denken mee, handelen snel en doen wat ze beloven. Klantgerichtheid bestaat gelukkig nog.
Geven zogezegd 5 jaar garantie, echter hebben wij sinds de aankoop van ons bad verschillende zaken stuk. Na 4 jaar in gebruik is ons bad volledig kapot met geen enkele garantie van Maxaro. Schepen je ook af per mail. Kwaliteit is erg ondermaats! Onze woning heeft verschillende schade opgelopen door hun producten!
Enkele jaren geleden diverse producten aangeschaft bij badkamer.nl in Soest, waaronder een solid surface bad (+/- 3.000 euro) van het merk Ideavit. De gehele badkamer op advies van badkamer.nl laten installeren door een aan badkamer.nl gelieerd installatiebedrijf. Dit is netjes uitgevoerd en wij hoopte hiermee problemen te voorkomen. Nu is er na enkele jaren een grote scheur / barst ontstaan in ons Solid Surface bad. Hierdoor wordt onder andere het aanzien van het bad en onze badkamer ernstig ontsiert. Aangezien dit binnen de door badkamer gepubliceerde garantievoorwaarden valt, hebben we dit netjes aan badkamer.nl gemeld inclusief foto's en beschrijving van de schade. We waren ervan overtuigd dat het opgelost zou worden. Helaas, na 3 maanden van telefonisch en email contact komt het hierop neer: "Eigen schuld van u als klant , scheur door u zelf veroorzaakt. Onmogelijk dat ons product een dergelijk gebrek kan vertonen". Op mijn verzoek tot persoonlijke visuele inspectie van de schade werd negatief gereageerd. Het advies van badkamer.nl was om met schuurpapier te proberen de scheur te herstellen. Dit is echt onmogelijk!!
Verder hebben wij tegenstrijdige adviezen ontvangen via de email. Badkamer.nl geeft aan dat het geen kwaad kan, de fabrikant (ideavit) daarentegen geeft aan dat directe reparatie noodzakelijk is om onherstelbare schade te voorkomen. Fouten en problemen kunnen voorkomen, jammer echter dat badkamer.nl in deze absoluut GEEN betrouwbare leverancier is. Zodra er aanspraak wordt gedaan op de garantie zoals in de gepubliceerde voorwaarden van badkamer.nl is vastgelegd, wordt al het mogelijke gedaan om onder deze garantie uit te komen. Zelfs het aan badkamer.nl gelieerde installatiebedrijf werd geprobeerd als schuldige aangewezen te worden voor het ontstaan van de schade tijdens de montage.
Wij beraden ons op dit moment in ieder geval op verdere stappen.
Jammer! Voor ons reden om nooit meer iets bij deze winkel aan te schaffen.
Deze winkel verkoopt je een complete badkamer inclusief montage. Vervolgens hoor je bij betaling dat de montage apart betaald dient te worden en dat Badisign er vanaf dat moment niet meer tussen zit. Dus je koopt een badkamer inclusief montage, maar dat is schijn. Vervolgens alles zelf moeten regelen. Naast dat dit al stressvol was, was de radiator te groot, de wastafel niet wat we besteld hadden, tegels krom en was de montage gewoon niet goed. Tijdens het monteren is er al een rioolontstopper geweest omdat de afvoer vol met puin zat. Na ( op 1 week na) is de badkamer eindelijk klaar. Badkamer is gekocht op 03-01-2020\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nIn maart van dit jaar scheuren in de kirrend van het toilet ontdekt, oorzaak toilet verzakt. Dit was volstrekt normaal gaven ze aan en viel niet onder de 3 jaar montage garantie, 10 jaar sanitairgarantie en 1 jaar kitgarantie. We moesten dit zelf maar uitzoeken en oplossen. Vervolgens is er geen correspondentie meer mogelijk en hebben we de juridische weg ingezet. Advies is niet doen!
Sterke punten Verkoop praatjes
Zwakke punten Niet nakomen garantieafspraken en constant uitstellen van het beloofde
Wij hebben een prachtige tegelvloer uitgekozen en deze op advies van hun met een lichte voeg laten voegen ipv de donkere die we eerst zelf wilde hebben. De tegels hebben ze echt prachtig gelegd en hier de tijd voor genomen. Echter is er slechte service. De voegen krijg je al snel niet meer schoon omdat het lijkt dat deze te laag liggen. Zelf zeggen ze van niet en komen ze de daarop volgende afspraken niet na zoals een voegenspul komen brengen en of de voegen sealen. Ze zeggen dat ze hier niks aan kunnen doen en durven zelf te zeggen dat dit komt omdat wij de vloer niet schoon houden terwijl hier niks van klopt. Onze badkamer en wc wilde hier ook laten maken maar dat laten we nu doen door een ander bedrijf. Nooit meer bij dit bedrijf.
Sterke punten Het leggen van de tegels is super gedaan.
Voor bijna 8000 euro aan badkamer spullen gekocht. Dag van levering worden om 18:00 uur 2 pallets voor de deur gezet. Zie zelf maar hoe je alles binnen krijgt. Dag 2 een mail, de kranen zijn niet geleverd, ze komen een week later. Week 2, de kranen komen 6 weken later. Geboden oplossing: we moeten maar andere kranen uitzoeken. Even de kranen gegoogled, Ze zijn in Rotterdam op voorraad en 40 euro goedkoper. Bij de afmontage komen we onderdelen tekort, ze staan wel op de factuur maar niet op de pakbon. Weer een ritje naar sanidump om ze zelf op te halen. Als we de spiegel willen ophangen zien we een paar krassen die met een stift zijn gemarkeerd. B keuze? Kontakt met sanidump opgenomen, eerste wat ze mededelen: als we de spiegel ophangen heb je hem geaccepteerd met de krassen. Na overleg wordt er toch een nieuwe spiegel besteld die ik na 4 weken zelf mocht komen ophalen, monteren, omruilen en de bekraste weer retour brengen.
Ze verkopen graag bij Sani-Dump maar klantvriendelijkheid of service is waardeloos. Doen ze hun naam toch nog eer aan: dumpzaak!
Mensen koop nooit bij Primabad! Primabad heeft bijna 5 sterren op google. Helaas staan er 8 reviews tussen van Local Guides die fake reviews kunnen plaatsen.
In 3.5 jaar tijd 2 maal verweerde spiegels binnen de garantieperiode. Zoals ik van meerdere mensen lees die hetzelfde probleem hebben wordt het afgeschoven op het gebruik van chemische middelen of potjes die openstaan. Dit is echter niet aan de orde bij al deze klachten. Zo hebben wij ook een verroest scharnier van de hoge badkamerkast. Vlgs. Primabad meneer ook door het gebruik van chemische middelen. Lijkt wel een standaardzin om hun verantwoordelijk niet te hoeven nemen. Je verwacht kwaliteit maar het is rotzooi!
Ik wilde van de Primabad meneer graag weten bij welke brancheorganisatie Primabad is aangesloten zodat ik een klacht kon indienen. Kreeg een mail terug dat dhr. niet meer met mij wenste te communiceren!!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Zeer slechte communicatie en geen verantwoordelijkheid nemen!
Al aardig lang geleden een keuken aangeschaft bij Hummel. Samen met een aardige, meedenkende verkoper mijn keuken samengesteld. Prima, niks mis mee. Toen de keuken geleverd werd, moest men echer 3x terugkomen voordat men t keukenblad in t juiste materiaal èn de juiste afmetingen kon leveren. Toen ik daar mijn beklag over deed bij de bedrijfleider, kreeg ik de wind van voren. Enkele jaren later bleek het granieten werkblad verschoven te zijn, niet vastgezet te zijn. Daartoe eerst per mail (geen reactie) en later per telefoon contact gezocht met de zaak. De bedrijfsleider ontkende dat ik de keuken bij hen gekocht had. Nu, zoveel jaar later, via de website geinformeerd naar een inductieplaat uit hun webshop. Geen reactie. \\r\\nErgo: prima verkopers, maar uitvoering is dubieus en aftersales ronduit niet bestaand.
De bestelling, betaling en levering gingen vlot. Daarover geen klachten. Toen echter bleek dat mijn douchecabine een fabricagefout had, hield alle service op. De klacht werd niet erkend, de schuld werd op mij geschoven (niet juist gekit), alles werd afgewimpeld. Een oplossing ? Werd niet geboden, dus die heb ik zelf maar verzorgd door een lokale badkamerspecialist erbij te halen. Die kon vanzelfsprekend de fabricagefout niet wegnemen maar heeft wel gezorgd voor n oplossing om verdere schade aan douchecabine (op langere duur) te voorkomen.
Zwakke punten Neemt geen enkele verantwoordelijkheid als er problemen met een product zijn. Biedt klant geen oplossingen.
Ook ik ben geen grote review schrijver maar dit keer neem ik de moeite om er 1 te schrijven.
Telefonisch besproken dat ik een bad wilde wat vanzelf vol kon lopen zonder kraan. Het zou allemaal geregeld worden hoefde alleen maar even een linkje aan te klikken en even te laten zien welke extra functies ik nodig zou hebben.
Deze netjes opgestuurd en het bad binnen gekregen. Puntje bij paaltje lijkt er geen toevoer van het water op het bad te zitten. Wij gebeld met Laslo en opeens kon die zich niks meer herinneren van ons gesprek een week ervoor. Wij werden dus opgescheept met extra kosten van 185 euro terwijl we een prijs hadden afgesproken die al was betaald.
Ik had zogenaamd een leuke korting gekregen maar puntje bij paaltje alles betaald maar nooit gekregen wat was afgesproken nu snap ik wel dat het leek alsof die een leuke prijs had gemaakt.
Kontact gehad met het hoofdgebouw en Jasper gaf aan dat ze heel veel problemen hebben met de lokatie Nieuwegein maar of ik hier aub mijn mond over wilde houden.
Hij zou maandag 12 oktober kosteloos het andere onderdeel opsturen. Donderdag nog niks... Wij weer bellen, maar Jasper was even bezig hij zou ons voor 1700 terug bellen. 16:55 nog steeds geen Jasper dus wij weer bellen. Jasper aan de lijn, en die gaf aan dat die het zou besprken met Nieuwegein maar dat die niks had beloofd om het op te lossen??? Ik viel van mijn stoel! Heb om een retourformulier gevraagd om het bad weer te laten ophalen. Moet ik kosten betalen van 40 euro!!!! Het moet niet gekker worden!!
Nooit meer zal ik hier wat bestellen en raad het iedereen af, inplaats van een warm bad een koude douche gekregen wat een oplichters!
Sterke punten Geen alleen maar liegen en bedriegen en leugen voor eigen bestwil
Zwakke punten Geen ze kunnen praten als brugman en doen alsof wij alles moeten weten
Ook ik ben geen grote review schrijver maar dit keer neem ik de moeite om er 1 te schrijven.
Telefonisch besproken dat ik een bad wilde wat vanzelf vol kon lopen zonder kraan. Het zou allemaal geregeld worden hoefde alleen maar even een linkje aan te klikken en even te laten zien welke extra functies ik nodig zou hebben.
Deze netjes opgestuurd en het bad binnen gekregen. Puntje bij paaltje lijkt er geen toevoer van het water op het bad te zitten. Wij gebeld met Laslo en opeens kon die zich niks meer herinneren van ons gesprek een week ervoor. Wij werden dus opgescheept met extra kosten van 185 euro terwijl we een prijs hadden afgesproken die al was betaald.
Ik had zogenaamd een leuke korting gekregen maar puntje bij paaltje alles betaald maar nooit gekregen wat was afgesproken nu snap ik wel dat het leek alsof die een leuke prijs had gemaakt.
Kontact gehad met het hoofdgebouw en Jasper gaf aan dat ze heel veel problemen hebben met de lokatie Nieuwegein maar of ik hier aub mijn mond over wilde houden.
Hij zou maandag 12 oktober kosteloos het andere onderdeel opsturen. Donderdag nog niks... Wij weer bellen, maar Jasper was even bezig hij zou ons voor 1700 terug bellen. 16:55 nog steeds geen Jasper dus wij weer bellen. Jasper aan de lijn, en die gaf aan dat die het zou besprken met Nieuwegein maar dat die niks had beloofd om het op te lossen??? Ik viel van mijn stoel! Heb om een retourformulier gevraagd om het bad weer te laten ophalen. Moet ik kosten betalen van 40 euro!!!! Het moet niet gekker worden!!
Nooit meer zal ik hier wat bestellen en raad het iedereen af, inplaats van een warm bad een koude douche gekregen wat een oplichters!
Complete douchecabine gekocht. In de avond besteld en werd de volgende dag al geleverd. De handleiding laat wat te wensen over, het is echt een bouwpakket voor gevorderden. Kwaliteit is laag, alles is van plastic. Maar voor die prijs mag je ook niet veel verwachten. Prima voor een tijdelijke douche.
Sterke punten Snelle levering
Zwakke punten Handleiding en eerlijke reviews plaatsen
Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij een badkamer laten plaatsen door Hummel. In overleg en met adviezen van Jan Hendrik Hummel onze droombadkamer kunnen realiseren. Nu, na een dik half jaar gebruik te hebben gemaakt van onze badkamer nog steeds superblij. Materialen top en afwerking door de mannen die alles hebben geplaatst geweldig . Een hele dikke aanrader. Op locatie een zeer uitgebreide showroom waardoor je gelijk een beter beeld krijgt van het eindresultaat. Men neemt de tijd voor jou als klant en.... vraagt wat jij wil en dringt niet op wat ze zelf willen. Kijken naar de mogelijkheden en niet wat er niet kan. Vriendelijk , gastvrij en klantgericht. We hebben gelijk in de woonwinkel een prachtige bank voor een superprijs aangeschaft. :-) meer dan tevreden!
First order perfect ,after the second one - losing one part of my order difficult to recover (2-2.5 weeks only for recovering order done in 30.01 received on 24.02 ; a lot of calls and time lost ), last order delivery extra bad (calling every day, write mail, asks for delivering and still nothing - order done in 15.02 still not received ). Totally losing a lot of time to have my orders , more I have the workers home waiting for 2 tiles.
One positive thing, the person from central that put a lot of efort to recover my item .
Price of the items good, but you pay in time , calls , workers waiting absolutely NOT recommendable
We hadden een kraan besteld en dachten dat er 1 werkdag levertijd op zat maar dat bleek toch langer. We hadden eigenlijk gelijk een kraan nodig. Er kwam een alternatief welke gelijk verzonden kon worden. Deze was wel iets duurder maar dat hebben ze voor eigen rekening genomen. Echt super goede service !! Echt petje af.
Geleverde rimloze wc bleek bij doorspoelen ontzettend te spatten. Visite kwam met schaamrood de kamer binnen. Reden spatten water op de broek na het doorspoelen. Na het probleem bij de vestiging in Drachten na een jaar bespreekbaar te hebben gemaakt werd er na overleg met de filiaalmanager niet moeilijk gedaan. OMRUILEN, was het devies. En dit alles ZONDER EXTRA kosten. Dit vind ik topservice! Hierbij een warme douche van een gelukkige familie uit Heerenveen. Speciale dank aan Wiebe.
Sterke punten Luisteren naar de klant in brede zin en vertalen in de beste oplossing.
Door verkoper Jasper werd mij toegezegd dat mijn douchecabine op maandag zou worden bezorgd. Eind van de middag nog niets in huis, en dus er maar eens er achteraan gaan bellen.
Uiteraard verweet Sanitairkamer dit de transporteur, en wasde Sanitairkamer haar handen in onschuld...
Gelukkig kon ik met de transporteur de boel nog een beetje corrigeren, zodat ze het pakket de volgende dag 's-morgens zouden leveren. Dit kostte mij wel een meerprijs, waar Sanitairkamer.nl ook 'niet thuis' gaf...
Ik zou zeggen: Bezint eer gij begint voordat u met dit bedrijf in zee gaat!
Sterke punten Lage prijzen, maar goedkopp blijkt duurkoop!
Badkamer aangekocht, bewust op 1 adres, zodat 1 aanspreekpartner. Verkoop onvolledig, onduidelijk, slecht zonder kennis van zaken zo blijkt achteraf. Aannemer deed meer dan zijn best, glasman, trieste mentaliteit, PK uiteindelijk trekt overal zijn handen vanaf terwijl dat juridische partner is. Kranen op verkeerde plaats, deur kan niet geplaatst worden, Willen dan iets anders leveren en zaken die niet zijn gekocht, maar dan als wel verkocht blijken te zijn vlg PK omdat ze niet op tekening staan. Trieste, intrieste club die niet weet wat ze doen, verkopen en een hele keten van aannemers aan zich verbinden maar niet verantwoordelijkheid van hoofdaannemer op zich nemen. Mijn advies: ga naar specialist, is nog goedkoper ook.
Sterke punten geen sterke punten, behoudens de door PK ingehuurde aannemer die erg z'n best deed,
Na een levering kwamen wij tot de ontdekking dat het ligbad beschadigd was. Contact opgenomen met megadump. Na 2 dagen reactie gekregen, nooit vermeld dat het bad niet geplaatst mocht worden. Toen het puntje bij het paaltje kwam, mocht het bad niet geplaatst worden en helaas konden ze niks met de transportschade. Wel de mogelijkheid gekregen om een nieuw bad aan te schaffen voor een serviceprijs. Maar daar hebben wij vriendelijk voor bedankt. Voor ons geen megadump meer
Wij hebben onze badkamer en toiletruimte laten renoveren door de firma Hummel. We zijn hier super tevreden over. Vanaf het begin tot het einde goed met ons mee gedacht en komen alle afspraken keurig na. Ook een dikke pluim voor Jan Roede die het uitvoerende werk heeft gedaan. Ziet er echt fantastisch uit. We zijn heel erg tevreden en kunnen Hummel bij iedereen aanraden.
Onze keuken is al een aantal jaren geleden, gekocht en geplaatst, door Alligna, alleen maar lof, nu was een afdekplank los, binnen 2 dagen door Bob, gerepareerd. Chapeau!!!
Complete badkamer meubels gekocht inclusief de tegels.
Bij het ontwerp en het uitkiezen van de meubels erg goed geholpen in Utrecht.
We hebben de spullen opgehaald in Dordrecht. Echter waren de tegels incompleet en stuk.
Voor een nalevering moesten we opnieuw naar Dordrecht (45 min rijden). Uiteindelijk nog een nalevering gekregen die zo lang op zich liet wachten waardoor de badkamer inmiddels al klaar was en we het op een andere manier hadden opgelost.
Meerdere keren gebeld dat de laatste nalevering niet meer hoeft, wordt niet teruggebeld. Sanidump geeft echter geen geld terug en staan er op dat we de nalevering ophalen. Volgens medewerker mogen we het gratis (!) komen ophalen. Dit is altijd het geval, dus rare 'tegemoetkoming'.
Kortom, meubels prima, service ronduit slecht. Zou het zeker niet aanbevelen
Doen wat ze beloven
Review over Badkamer.nlEen verademing dit bedrijf na een vreselijke ervaring elders. Ze denken mee, handelen snel en doen wat ze beloven. Klantgerichtheid bestaat gelukkig nog.
Sterke punten
Mee denken en doen wat ze beloven.
Zwakke punten
Geen
Geen garantie
Review over MaxaroGeven zogezegd 5 jaar garantie, echter hebben wij sinds de aankoop van ons bad verschillende zaken stuk. Na 4 jaar in gebruik is ons bad volledig kapot met geen enkele garantie van Maxaro. Schepen je ook af per mail. Kwaliteit is erg ondermaats! Onze woning heeft verschillende schade opgelopen door hun producten!
Garantie zeer teleurstellend
Review over Badkamer.nlEnkele jaren geleden diverse producten aangeschaft bij badkamer.nl in Soest, waaronder een solid surface bad (+/- 3.000 euro) van het merk Ideavit. De gehele badkamer op advies van badkamer.nl laten installeren door een aan badkamer.nl gelieerd installatiebedrijf. Dit is netjes uitgevoerd en wij hoopte hiermee problemen te voorkomen. Nu is er na enkele jaren een grote scheur / barst ontstaan in ons Solid Surface bad. Hierdoor wordt onder andere het aanzien van het bad en onze badkamer ernstig ontsiert. Aangezien dit binnen de door badkamer gepubliceerde garantievoorwaarden valt, hebben we dit netjes aan badkamer.nl gemeld inclusief foto's en beschrijving van de schade. We waren ervan overtuigd dat het opgelost zou worden. Helaas, na 3 maanden van telefonisch en email contact komt het hierop neer: "Eigen schuld van u als klant , scheur door u zelf veroorzaakt. Onmogelijk dat ons product een dergelijk gebrek kan vertonen". Op mijn verzoek tot persoonlijke visuele inspectie van de schade werd negatief gereageerd. Het advies van badkamer.nl was om met schuurpapier te proberen de scheur te herstellen. Dit is echt onmogelijk!!
Verder hebben wij tegenstrijdige adviezen ontvangen via de email. Badkamer.nl geeft aan dat het geen kwaad kan, de fabrikant (ideavit) daarentegen geeft aan dat directe reparatie noodzakelijk is om onherstelbare schade te voorkomen. Fouten en problemen kunnen voorkomen, jammer echter dat badkamer.nl in deze absoluut GEEN betrouwbare leverancier is. Zodra er aanspraak wordt gedaan op de garantie zoals in de gepubliceerde voorwaarden van badkamer.nl is vastgelegd, wordt al het mogelijke gedaan om onder deze garantie uit te komen. Zelfs het aan badkamer.nl gelieerde installatiebedrijf werd geprobeerd als schuldige aangewezen te worden voor het ontstaan van de schade tijdens de montage.
Wij beraden ons op dit moment in ieder geval op verdere stappen.
Jammer! Voor ons reden om nooit meer iets bij deze winkel aan te schaffen.
Zwakke punten
Garantie afwikkeling
Badisign badkamer
Review over BadisignDeze winkel verkoopt je een complete badkamer inclusief montage. Vervolgens hoor je bij betaling dat de montage apart betaald dient te worden en dat Badisign er vanaf dat moment niet meer tussen zit. Dus je koopt een badkamer inclusief montage, maar dat is schijn. Vervolgens alles zelf moeten regelen. Naast dat dit al stressvol was, was de radiator te groot, de wastafel niet wat we besteld hadden, tegels krom en was de montage gewoon niet goed. Tijdens het monteren is er al een rioolontstopper geweest omdat de afvoer vol met puin zat. Na ( op 1 week na) is de badkamer eindelijk klaar. Badkamer is gekocht op 03-01-2020\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\r\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\nIn maart van dit jaar scheuren in de kirrend van het toilet ontdekt, oorzaak toilet verzakt. Dit was volstrekt normaal gaven ze aan en viel niet onder de 3 jaar montage garantie, 10 jaar sanitairgarantie en 1 jaar kitgarantie. We moesten dit zelf maar uitzoeken en oplossen. Vervolgens is er geen correspondentie meer mogelijk en hebben we de juridische weg ingezet. Advies is niet doen!
Sterke punten
Verkoop praatjes
Zwakke punten
Niet nakomen garantieafspraken en constant uitstellen van het beloofde
Zeer slechte service
Review over CauboWij hebben een prachtige tegelvloer uitgekozen en deze op advies van hun met een lichte voeg laten voegen ipv de donkere die we eerst zelf wilde hebben. De tegels hebben ze echt prachtig gelegd en hier de tijd voor genomen. Echter is er slechte service. De voegen krijg je al snel niet meer schoon omdat het lijkt dat deze te laag liggen. Zelf zeggen ze van niet en komen ze de daarop volgende afspraken niet na zoals een voegenspul komen brengen en of de voegen sealen. Ze zeggen dat ze hier niks aan kunnen doen en durven zelf te zeggen dat dit komt omdat wij de vloer niet schoon houden terwijl hier niks van klopt. Onze badkamer en wc wilde hier ook laten maken maar dat laten we nu doen door een ander bedrijf. Nooit meer bij dit bedrijf.
Sterke punten
Het leggen van de tegels is super gedaan.
Zwakke punten
Service
Verkopen, maar geen service
Review over Sani-DumpVoor bijna 8000 euro aan badkamer spullen gekocht. Dag van levering worden om 18:00 uur 2 pallets voor de deur gezet. Zie zelf maar hoe je alles binnen krijgt. Dag 2 een mail, de kranen zijn niet geleverd, ze komen een week later. Week 2, de kranen komen 6 weken later. Geboden oplossing: we moeten maar andere kranen uitzoeken. Even de kranen gegoogled, Ze zijn in Rotterdam op voorraad en 40 euro goedkoper. Bij de afmontage komen we onderdelen tekort, ze staan wel op de factuur maar niet op de pakbon. Weer een ritje naar sanidump om ze zelf op te halen. Als we de spiegel willen ophangen zien we een paar krassen die met een stift zijn gemarkeerd. B keuze? Kontakt met sanidump opgenomen, eerste wat ze mededelen: als we de spiegel ophangen heb je hem geaccepteerd met de krassen. Na overleg wordt er toch een nieuwe spiegel besteld die ik na 4 weken zelf mocht komen ophalen, monteren, omruilen en de bekraste weer retour brengen.
Ze verkopen graag bij Sani-Dump maar klantvriendelijkheid of service is waardeloos. Doen ze hun naam toch nog eer aan: dumpzaak!
Sterke punten
Verkopen
Zwakke punten
Geen service
Slechte kwaliteit en nemen geen enkele verantwoordelijkheid!
Review over PrimabadMensen koop nooit bij Primabad! Primabad heeft bijna 5 sterren op google. Helaas staan er 8 reviews tussen van Local Guides die fake reviews kunnen plaatsen.
In 3.5 jaar tijd 2 maal verweerde spiegels binnen de garantieperiode. Zoals ik van meerdere mensen lees die hetzelfde probleem hebben wordt het afgeschoven op het gebruik van chemische middelen of potjes die openstaan. Dit is echter niet aan de orde bij al deze klachten. Zo hebben wij ook een verroest scharnier van de hoge badkamerkast. Vlgs. Primabad meneer ook door het gebruik van chemische middelen. Lijkt wel een standaardzin om hun verantwoordelijk niet te hoeven nemen. Je verwacht kwaliteit maar het is rotzooi!
Ik wilde van de Primabad meneer graag weten bij welke brancheorganisatie Primabad is aangesloten zodat ik een klacht kon indienen. Kreeg een mail terug dat dhr. niet meer met mij wenste te communiceren!!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Zeer slechte communicatie en geen verantwoordelijkheid nemen!
Kijkje in de keuken
Review over HummelHaulerwijkAl aardig lang geleden een keuken aangeschaft bij Hummel. Samen met een aardige, meedenkende verkoper mijn keuken samengesteld. Prima, niks mis mee. Toen de keuken geleverd werd, moest men echer 3x terugkomen voordat men t keukenblad in t juiste materiaal èn de juiste afmetingen kon leveren. Toen ik daar mijn beklag over deed bij de bedrijfleider, kreeg ik de wind van voren. Enkele jaren later bleek het granieten werkblad verschoven te zijn, niet vastgezet te zijn. Daartoe eerst per mail (geen reactie) en later per telefoon contact gezocht met de zaak. De bedrijfsleider ontkende dat ik de keuken bij hen gekocht had. Nu, zoveel jaar later, via de website geinformeerd naar een inductieplaat uit hun webshop. Geen reactie. \\r\\nErgo: prima verkopers, maar uitvoering is dubieus en aftersales ronduit niet bestaand.
Sterke punten
Niet onderscheidend
Zwakke punten
Aftersales en service
Constructiefout (dure !!) douchecabine
Review over MegaDump DalenDe bestelling, betaling en levering gingen vlot. Daarover geen klachten. Toen echter bleek dat mijn douchecabine een fabricagefout had, hield alle service op. De klacht werd niet erkend, de schuld werd op mij geschoven (niet juist gekit), alles werd afgewimpeld. Een oplossing ? Werd niet geboden, dus die heb ik zelf maar verzorgd door een lokale badkamerspecialist erbij te halen. Die kon vanzelfsprekend de fabricagefout niet wegnemen maar heeft wel gezorgd voor n oplossing om verdere schade aan douchecabine (op langere duur) te voorkomen.
Zwakke punten
Neemt geen enkele verantwoordelijkheid als er problemen met een product zijn. Biedt klant geen oplossingen.
Whirlpool
Review over SanitairkamerOok ik ben geen grote review schrijver maar dit keer neem ik de moeite om er 1 te schrijven.
Telefonisch besproken dat ik een bad wilde wat vanzelf vol kon lopen zonder kraan. Het zou allemaal geregeld worden hoefde alleen maar even een linkje aan te klikken en even te laten zien welke extra functies ik nodig zou hebben.
Deze netjes opgestuurd en het bad binnen gekregen. Puntje bij paaltje lijkt er geen toevoer van het water op het bad te zitten. Wij gebeld met Laslo en opeens kon die zich niks meer herinneren van ons gesprek een week ervoor. Wij werden dus opgescheept met extra kosten van 185 euro terwijl we een prijs hadden afgesproken die al was betaald.
Ik had zogenaamd een leuke korting gekregen maar puntje bij paaltje alles betaald maar nooit gekregen wat was afgesproken nu snap ik wel dat het leek alsof die een leuke prijs had gemaakt.
Kontact gehad met het hoofdgebouw en Jasper gaf aan dat ze heel veel problemen hebben met de lokatie Nieuwegein maar of ik hier aub mijn mond over wilde houden.
Hij zou maandag 12 oktober kosteloos het andere onderdeel opsturen. Donderdag nog niks... Wij weer bellen, maar Jasper was even bezig hij zou ons voor 1700 terug bellen. 16:55 nog steeds geen Jasper dus wij weer bellen. Jasper aan de lijn, en die gaf aan dat die het zou besprken met Nieuwegein maar dat die niks had beloofd om het op te lossen??? Ik viel van mijn stoel! Heb om een retourformulier gevraagd om het bad weer te laten ophalen. Moet ik kosten betalen van 40 euro!!!! Het moet niet gekker worden!!
Nooit meer zal ik hier wat bestellen en raad het iedereen af, inplaats van een warm bad een koude douche gekregen wat een oplichters!
Sterke punten
Geen alleen maar liegen en bedriegen en leugen voor eigen bestwil
Zwakke punten
Geen ze kunnen praten als brugman en doen alsof wij alles moeten weten
oplichters
Review over SanitairkamerOok ik ben geen grote review schrijver maar dit keer neem ik de moeite om er 1 te schrijven.
Telefonisch besproken dat ik een bad wilde wat vanzelf vol kon lopen zonder kraan. Het zou allemaal geregeld worden hoefde alleen maar even een linkje aan te klikken en even te laten zien welke extra functies ik nodig zou hebben.
Deze netjes opgestuurd en het bad binnen gekregen. Puntje bij paaltje lijkt er geen toevoer van het water op het bad te zitten. Wij gebeld met Laslo en opeens kon die zich niks meer herinneren van ons gesprek een week ervoor. Wij werden dus opgescheept met extra kosten van 185 euro terwijl we een prijs hadden afgesproken die al was betaald.
Ik had zogenaamd een leuke korting gekregen maar puntje bij paaltje alles betaald maar nooit gekregen wat was afgesproken nu snap ik wel dat het leek alsof die een leuke prijs had gemaakt.
Kontact gehad met het hoofdgebouw en Jasper gaf aan dat ze heel veel problemen hebben met de lokatie Nieuwegein maar of ik hier aub mijn mond over wilde houden.
Hij zou maandag 12 oktober kosteloos het andere onderdeel opsturen. Donderdag nog niks... Wij weer bellen, maar Jasper was even bezig hij zou ons voor 1700 terug bellen. 16:55 nog steeds geen Jasper dus wij weer bellen. Jasper aan de lijn, en die gaf aan dat die het zou besprken met Nieuwegein maar dat die niks had beloofd om het op te lossen??? Ik viel van mijn stoel! Heb om een retourformulier gevraagd om het bad weer te laten ophalen. Moet ik kosten betalen van 40 euro!!!! Het moet niet gekker worden!!
Nooit meer zal ik hier wat bestellen en raad het iedereen af, inplaats van een warm bad een koude douche gekregen wat een oplichters!
Sterke punten
liegen en bedriegen
Zwakke punten
eerlijk zijn en afspraken na komen
No service
Review over Versanina klacht over uiteengespatte douchewand weggezet als leugenaar, je "MOET"ergens tegenaan gestoten hebben, kan anders niet.
Sterke punten
verkoop gaat prima
Zwakke punten
Geen service of een poging daartoe
Snelle levering, lage kwaliteit
Review over Online-SanitairKopenComplete douchecabine gekocht. In de avond besteld en werd de volgende dag al geleverd. De handleiding laat wat te wensen over, het is echt een bouwpakket voor gevorderden. Kwaliteit is laag, alles is van plastic. Maar voor die prijs mag je ook niet veel verwachten. Prima voor een tijdelijke douche.
Sterke punten
Snelle levering
Zwakke punten
Handleiding en eerlijke reviews plaatsen
Super badkamer
Review over HummelHaulerwijkVoor onze nieuwbouwwoning hebben wij een badkamer laten plaatsen door Hummel. In overleg en met adviezen van Jan Hendrik Hummel onze droombadkamer kunnen realiseren. Nu, na een dik half jaar gebruik te hebben gemaakt van onze badkamer nog steeds superblij. Materialen top en afwerking door de mannen die alles hebben geplaatst geweldig . Een hele dikke aanrader. Op locatie een zeer uitgebreide showroom waardoor je gelijk een beter beeld krijgt van het eindresultaat. Men neemt de tijd voor jou als klant en.... vraagt wat jij wil en dringt niet op wat ze zelf willen. Kijken naar de mogelijkheden en niet wat er niet kan. Vriendelijk , gastvrij en klantgericht. We hebben gelijk in de woonwinkel een prachtige bank voor een superprijs aangeschaft. :-) meer dan tevreden!
Sterke punten
Klant en zijn wensen staan voorop
Zwakke punten
Geen
Bad Experience .
Review over SanitairkamerFirst order perfect ,after the second one - losing one part of my order difficult to recover (2-2.5 weeks only for recovering order done in 30.01 received on 24.02 ; a lot of calls and time lost ), last order delivery extra bad (calling every day, write mail, asks for delivering and still nothing - order done in 15.02 still not received ). Totally losing a lot of time to have my orders , more I have the workers home waiting for 2 tiles.
One positive thing, the person from central that put a lot of efort to recover my item .
Price of the items good, but you pay in time , calls , workers waiting absolutely NOT recommendable
Goede service
Review over LogusMooie opgezette showroom met vriendelijk personeel
Sterke punten
Oplossingsgericht
Super goede service en snel reactie
Review over MegaDump DalenWe hadden een kraan besteld en dachten dat er 1 werkdag levertijd op zat maar dat bleek toch langer. We hadden eigenlijk gelijk een kraan nodig. Er kwam een alternatief welke gelijk verzonden kon worden. Deze was wel iets duurder maar dat hebben ze voor eigen rekening genomen. Echt super goede service !! Echt petje af.
Sterke punten
snelle reatie
Zwakke punten
nvt
Service
Review over Sani-DumpGeleverde rimloze wc bleek bij doorspoelen ontzettend te spatten. Visite kwam met schaamrood de kamer binnen. Reden spatten water op de broek na het doorspoelen. Na het probleem bij de vestiging in Drachten na een jaar bespreekbaar te hebben gemaakt werd er na overleg met de filiaalmanager niet moeilijk gedaan. OMRUILEN, was het devies. En dit alles ZONDER EXTRA kosten. Dit vind ik topservice! Hierbij een warme douche van een gelukkige familie uit Heerenveen. Speciale dank aan Wiebe.
Sterke punten
Luisteren naar de klant in brede zin en vertalen in de beste oplossing.
Zwakke punten
Geen.
Eens naar nooit meer
Review over AllignaDrie maanden voor de inbouw van een keuken. Totaal absurd. Een badkamer was ook gepland. Maar niet dus. Eens maar nooit meer.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Tijdafspraken zijn waardeloos bij dot bedrijf.
Bezint eer gij begint! Praatjesmakers en loze beloftes...
Review over SanitairkamerDoor verkoper Jasper werd mij toegezegd dat mijn douchecabine op maandag zou worden bezorgd. Eind van de middag nog niets in huis, en dus er maar eens er achteraan gaan bellen.
Uiteraard verweet Sanitairkamer dit de transporteur, en wasde Sanitairkamer haar handen in onschuld...
Gelukkig kon ik met de transporteur de boel nog een beetje corrigeren, zodat ze het pakket de volgende dag 's-morgens zouden leveren. Dit kostte mij wel een meerprijs, waar Sanitairkamer.nl ook 'niet thuis' gaf...
Ik zou zeggen: Bezint eer gij begint voordat u met dit bedrijf in zee gaat!
Sterke punten
Lage prijzen, maar goedkopp blijkt duurkoop!
Zwakke punten
Praatjesmakers en loze beloftes...
Wat een zielige vertoning die service bij Piet Klerkcx
Review over PietKlerkxBadkamer aangekocht, bewust op 1 adres, zodat 1 aanspreekpartner. Verkoop onvolledig, onduidelijk, slecht zonder kennis van zaken zo blijkt achteraf. Aannemer deed meer dan zijn best, glasman, trieste mentaliteit, PK uiteindelijk trekt overal zijn handen vanaf terwijl dat juridische partner is. Kranen op verkeerde plaats, deur kan niet geplaatst worden, Willen dan iets anders leveren en zaken die niet zijn gekocht, maar dan als wel verkocht blijken te zijn vlg PK omdat ze niet op tekening staan. Trieste, intrieste club die niet weet wat ze doen, verkopen en een hele keten van aannemers aan zich verbinden maar niet verantwoordelijkheid van hoofdaannemer op zich nemen. Mijn advies: ga naar specialist, is nog goedkoper ook.
Sterke punten
geen sterke punten, behoudens de door PK ingehuurde aannemer die erg z'n best deed,
Zwakke punten
verkoper, bademan, after sales
schade ligbad bij aflevering
Review over MegaDump DalenNa een levering kwamen wij tot de ontdekking dat het ligbad beschadigd was. Contact opgenomen met megadump. Na 2 dagen reactie gekregen, nooit vermeld dat het bad niet geplaatst mocht worden. Toen het puntje bij het paaltje kwam, mocht het bad niet geplaatst worden en helaas konden ze niks met de transportschade. Wel de mogelijkheid gekregen om een nieuw bad aan te schaffen voor een serviceprijs. Maar daar hebben wij vriendelijk voor bedankt. Voor ons geen megadump meer
Zwakke punten
neemt geen verantwoordelijkheid
Super!
Review over HummelHaulerwijkWij hebben onze badkamer en toiletruimte laten renoveren door de firma Hummel. We zijn hier super tevreden over. Vanaf het begin tot het einde goed met ons mee gedacht en komen alle afspraken keurig na. Ook een dikke pluim voor Jan Roede die het uitvoerende werk heeft gedaan. Ziet er echt fantastisch uit. We zijn heel erg tevreden en kunnen Hummel bij iedereen aanraden.
Service!!!
Review over AllignaOnze keuken is al een aantal jaren geleden, gekocht en geplaatst, door Alligna, alleen maar lof, nu was een afdekplank los, binnen 2 dagen door Bob, gerepareerd. Chapeau!!!
Sterke punten
Goede kwaliteit en service!
Slechte service
Review over Sani-DumpComplete badkamer meubels gekocht inclusief de tegels.
Bij het ontwerp en het uitkiezen van de meubels erg goed geholpen in Utrecht.
We hebben de spullen opgehaald in Dordrecht. Echter waren de tegels incompleet en stuk.
Voor een nalevering moesten we opnieuw naar Dordrecht (45 min rijden). Uiteindelijk nog een nalevering gekregen die zo lang op zich liet wachten waardoor de badkamer inmiddels al klaar was en we het op een andere manier hadden opgelost.
Meerdere keren gebeld dat de laatste nalevering niet meer hoeft, wordt niet teruggebeld. Sanidump geeft echter geen geld terug en staan er op dat we de nalevering ophalen. Volgens medewerker mogen we het gratis (!) komen ophalen. Dit is altijd het geval, dus rare 'tegemoetkoming'.
Kortom, meubels prima, service ronduit slecht. Zou het zeker niet aanbevelen
Sterke punten
Goede meubels voor lage prijs
Zwakke punten
Erg slechte service